חידון קהוט אאוט – כך תכינו חידון בעברית בקלות

בשנים האחרונות עלה הצורך במערכת ליצירת מבחנים וחידונים אינטרקטיביים ואחת מהפלטפורמות שהפכו פופלאריות בעולם נקראת קהוט. מדובר במערכת להכנת מבחנים וחומרי לימוד שניתן להעביר בקלות לתלמידים ולסטודנטים בכיתה – כל עוד לכל אחד מהם יש סמארטפון, טאבלט או מחשב נייד. אך כדי להכין חידון קהוט ולשתף אותו עם קבוצה גדולה של אנשים, עליכם לרכוש מנוי באתר וכל הפלטפורמה בנויה באנגלית, מה שהופך אותה לקצת פחות נוחה לשימוש. אם אתם מעוניינים להכין חידון טריוויה קהוט זו לא הכתובת היחידה שלכם, במיוחד היום כשיש לכם את טריוו – פלטפורמה חינמית לחלוטין בעברית ליצירת חידוני טריוויה ומבחנים למגוון שימושים. לא רק שהמערכת היא בשפה העברית, אלא שהיא גם פשוטה מאוד וקלה לשימוש – גם למי שאינו מתמצא בטכנולוגיה – והכל נעשה כמעט בדיוק באותו האופן, רק פשוט, קל וידידותי יותר למשתמש הישראלי.

חידון קהוט להכנה מהירה עם מערכת אינטואיטיבית

כדי להכין מבחנים במערכת טריוו אתם לא צריכים לחפש תמונות ואפילו לא שאלות ונושאים, כי הכל כבר מוכן עבורכם. אתם רק צריכים לבחור את נושא החידון מבין שלל הקטגוריות שמתעדכנות מדי יום ולשלוח אותו לתלמידים או לסטודנטים, או לספק להם קוד התחברות לחידון. חידון קהוט מוכן שכזה ניתן לשיתוף תוך שניות ספורות, ואם אתם מעוניינים ליצור חידון עם שאלות משלכם כמובן שתוכלו לעשות גם את זה. תצטרכו רק להזין כותרת, שאלות, תשובות אפשריות ומגבלת זמן לכל שאלה, וזהו – החידון שלכם מוכן לשיתוף. אם אתם מתכננים פעילות לתלמידים למחר ולא רוצים לבזבז הרבה זמן, תוך דקות ספורות יהיה לכם חידון ביד שיכולים לקחת בו חלק עד 300 תלמידים בו זמנית.

ליצירת חידון בסגנון קהוט בעברית - לחצו כאן >>

זה ממש קהוט בעברית – ואפילו טוב יותר

לקהוט יצא שם של פלטפורמה שמיועדת למורים לתלמידי בתי ספר ותיכון, ואכן זה השימוש העיקרי שנעשה בה. היא מעוצבת גם באופן כזה שמושך יותר תלמידים צעירים, ולכן פחות קוסמת למי שמחפש ליצור חידון טריוויה בעל אופי מעט יותר רציני. במקום לפנת לפלטפורמת קהוט יצירת משחק בטריוו תסייע לכם להכין חידון עם מראה משוכלל, נקי ואסתטי, שמתאים הרבה יותר למוסדות השכלה גבוהה או חברות שמחפשות להשתמש במשחקונים שכאלה להכשרת העובדים. בנוסף, את החידונים שתיצרו תוכלו לשתף גם עם קישור ישיר דרך הוואטסאפ, הפייסבוק, הטוויטר או המייל, כך שהמשתתפים יוכלו להתחבר מכל מקום בלחיצה אחת וללא כל צורך בהרשמה מראש.

Trivo - טריוויה

משחק טריוויה מעניין ומאתגר לכל המשפחה

שחקו במשחק הטריוויה המהנה, לבד או נגד החברים שלכם. Trivo הוא משחק טריוויה אונליין שבודק את הידע האישי שלכם ומאפשר לשחק טריוויה במגוון מסלולים מאתגרים ומהנים, לבד או עם חברים.

מאמרים נוספים: