מבחן טריוויה ידע כללי אולטימטיבי – מתעדכן באופן יומיומי

אם שעשועוני הטלוויזיה הוכיחו לנו משהו זה שאפשר לעשות כסף אמיתי מהידע הכללי שקיים בראשנו, אך רק אנשים מיוחדים שבאמת יש להם ידע נרחב יוכלו לעשות זאת. האם הידע שצברתם לאורך החיים בשלל תחומים יסייע לכם להצליח בשאלוני טריוויה קשים? לא תדעו אם לא תבדקו! הכירו את Trivo – משחק טריוויה ענק עם עשרות אלפי שאלות שרק מחכות לכם כדי שתוכיחו לעצמכם ולכולם מי באמת הכי חכם בישראל.

טריוויה אונליין עם חברים או יריבים מזדמנים

דבר אחד זה להתחרות נגד עצמכם ולבדוק עד כמה רחוק תגיעו באתגר הטריוויה הגדול, אך דבר אחר זה לבדוק את המוח שלכם מול אחרים והידע הכללי שלהם. האם אתם טובים יותר בשאלות טריוויה כללית מאשר חבריכם? וגם אם כן, האם תצליחו להתמודד מול יריבים שאינכם מכירים ובעלי תחומי עניין שונים לחלוטין מאלו שלכם? את כל זה תוכלו לגלות במשחק טריוויה עם קרב מוחות ראש בראש מול יריב, או בטורניר שלם, שבו תתחרו מול 15 מתמודדים ורק אחד יוכתר כמלך הטריוויה.

טריוויה קשה מאוד לבעלי ידע כללי רחב

כמו בכל טריוויה טובה השאלות הראשונות הן תמיד פשוטות וקלות, אך ככל שתתקדמו אתם תגלו שכל הידע שצברתם עד היום אולי לא היה מספיק, כי העולם הוא גדול ויש מגוון רחב מאוד של שאלות על אירועים היסטוריים, שאלות על אישים מפורסמים, שאלות בנושא תרבות ועוד. אם תוכיחו את עצמכם מול שאלות קשות באמת, תתוגמלו בתעודות הצטיינות שיוכיחו שאתם אכן גאונים, אך נזהיר אתכם כבר עכשיו – זה לא יהיה קל! חושבים שיש לכם את מה שצריך כדי להגיע למקום הראשון בטריוויה קשה באמת? נסו את Trivo ותגלו האם באמת יש לכם מוח של גאון!

Trivo - טריוויה

משחק טריוויה מעניין ומאתגר לכל המשפחה

שחקו במשחק הטריוויה המהנה, לבד או נגד החברים שלכם. Trivo הוא משחק טריוויה אונליין שבודק את הידע האישי שלכם ומאפשר לשחק טריוויה במגוון מסלולים מאתגרים ומהנים, לבד או עם חברים.

מאמרים נוספים: