מערכת יצירת מבחן טריוויה למורים – קלה ופשוטה לשימוש

ילדים אוהבים ללמוד כל עוד הם נהנים מהתהליך, ואפשר להפוך כל נושא למהנה יותר בעזרת הכלי הנכון שהופך את הלמידה לחוויה אינטראקטיבית. אפילו בחינות על החומר הנלמד לא חייבות להיות תמיד רשמיות ומשעממות. אפשר לערוך אותן בצורת מבחן טריוויה שבו כל התלמידים משתתפים יחדיו כדי לגלות מי מהם יקבל את התוצאה הגבוהה ביותר.

למרבה המזל יצירת מבחן טריוויה למורים זה לא עסק מסובך כשנעזרים בטריוו. בעזרת האפליקציה תוכלו ליצור מבחן טריוויה עם שאלות ותשובות משלכם, וכל התלמידים יוכלו להשתתף בו באותו הזמן בעזרת הסמארטפון, הטאבלט או המחשב. התלמידים עצמם יוכלו להתנסות בתהליך יצירת חידון אינטראקטיבי לחבריהם על פי החומר הנלמד, וזו יכולה להוות דרך נפלאה לפתוח איתה את השיעור ולבדוק מה התלמידים זוכרים מהשיעור הקודם.

למעבר ליצירת חידון אישי - לחצו כאן >>

יצירת חידון אונליין מרובה משתתפים

היופי בטריוויה זה שכל אחד אוהב להשתתף בה, ובטריוו כל התלמידים יכולים להתחרות אחד בשני בו זמנית, כשניתן להזמין למבחן עד 60 משתתפים. כל אחד מהם יקבל פידבק אחרי כל מקבץ שאלות, שיראה לו איפה הוא נמצא ברמת הידע שלו ביחס לחבריו. הן יצירת חידון מקוון והן המענה עליו נעשים אונליין במערכת של טריוו, אליה ניתן לגשת מכל מכשיר ובכל מקום. תוכלו להכין מבחן טריוויה לתלמידים שלכם בלילה שלפני השיעור, ולשלוח אותו לתלמידים בקלות ובלחיצה אחת בתחילת השיעור, על ידי שיתוף בוואטסאפ או בפלטפורמות אחרות.

אתם, המורים, תנהלו את המבחן ותוכלו לראות את ההתקדמות של כל התלמידים בזמן אמת. כמובן שבסוף המבחן התלמידים יוכלו לראות את השאלות שטעו בהן ואת התשובות הנכונות, כך שמדובר בחוויה לימודית ומעשירה שהם ישמחו לקחת בה חלק במהלך השיעור.

יצירת טריוויה לילדים – איך לעשות את זה נכון?

כדי להתחיל ביצירת המבחן עליכם לבחור ב"חידונים אישיים" במערכת טריוו ולאחר מכן לחצו על "צור חידון חדש". תנו למבחן שלכם כותרת מעניינת ומאתגרת ולאחר מכן התחילו להזין את השאלות. מומלץ לסדר את השאלות כך שיתחילו בקלות ואט אט יעברו לקשות – הנקודות הראשונות שהתלמידים יקבלו ב"חינם" ילהיבו אותם להתאמץ ולנסות לענות נכונה על השאלות הקשות באמת. כבר כשתתחילו לעבוד עם המערכת תבינו כי יצירת חידון לילדים זה תהליך פשוט וקל שלא דורשת שום ידע טכנולוגי, וגם אתם וגם התלמידים שלכם תשמחו לשלב פעילות חינוכית ומהנה שכזו במהלך השיעורים.

Trivo - טריוויה

משחק טריוויה מעניין ומאתגר לכל המשפחה

שחקו במשחק הטריוויה המהנה, לבד או נגד החברים שלכם. Trivo הוא משחק טריוויה אונליין שבודק את הידע האישי שלכם ומאפשר לשחק טריוויה במגוון מסלולים מאתגרים ומהנים, לבד או עם חברים.

מאמרים נוספים: