טריוויה קבוצתית מאתגרת עם שאלות בכל רמת קושי

אספו חברים ובדקו מי הכי חכם עם טריוויה קבוצתית

טריוויה היא פעילות מהנה שיש לה גם ערך חינוכי וביכולתה להעשיר את הידע הכללי שלנו, אך היא יכולה גם להוות פעילות קבוצתית נהדרת בעזרת הכלי הנכון. אפליקציית Trivoמציעה לכם את האפשרות לשחק טריוויה בקבוצה של עד 15 משתתפים ולבדוק מי מבין כולם יגיע למקום הראשון של טבלת האלופים. כל מה שצריך זה שלכל אחד יהיה מכשיר משלו לשחק עליו – אפשר במחשב או בסמארטפון, באתר או באפליקציה.

טריוויה אונליין עם חברים מכל מקום

אתם לא חייבים להיות נוכחים באותו מקום כדי לשחק יחדיו בטריוויה הזו, ולמעשה ניתן להזמין חברים לשחק בה מכל מקום בעולם. יחד עם זאת שאלון הטריוויה נערך בזמן אמת, כלומר כולכם משחקים בו זמנית, אך התשובות הנכונות נחשפות רק אחרי שכולם ענו על השאלות, כלומר אין אפשרות להעתיק או לרמות. בהתאם לכמות הסיבובים של הטריוויה תוכלו לראות גם מה ההתקדמות של כל אחד ומי מוביל עם הכי הרבה נקודות. משחק טריוויה רב משתתפים שכזה יכול להיות פעילות נהדרת לחברים או למשפחות, והיופי זה שרמת הקושי של השאלות מתאימה לכולם – לילדים ולמבוגרים כאחד – אך רק החכם ביותר מביניכם יהיה במקום הראשון.

איך משחקים טריוויה רב משתתפים?

כדי להזמין חברים למשחק עליכם להתחבר למשתמש שלכם ב-Trivo, לבחור "משחק קבוצתי" ולאחר מכן על "צור משחק קבוצתי". במסך הבא תוכלו להזמין שחקנים להצטרף אליכם על ידי שליחת הזמנה בוואטסאפ, בטוויטר, בפייסבוק, במייל או בקישור ישיר, או שתוכלו לשלוח להם את קוד המשחק שלכם כך שיקלידו אותו ויצטרפו אליכם. דרך אחרת לשחק היא על ידי הזמנת חברים שצירפתם לחשבון שלכם בעבר ב-Trivo.

המשתמשים שמצטרפים למשחק צריכים פשוט להיכנס לקישור שיקבלו או להקליד את הקוד של השחקן שפתח את הטריוויה הקבוצתית, וזה הכל – אין כל חובה להירשם לאפליקציה כדי להצטרף למשחק הטריוויה. לכן אם אתם מעוניינים למשל לעשות מבחן טריוויה לכיתה או לבני משפחה שלא השתמשו מעולם באפליקציה, אין שום מגבלה – כולם יכולים להצטרף וליהנות יחדיו!

לאחר שכולם הצטרפו תוכלו ללחוץ על גלגל השיניים בחלקו התחתון של המסך ולבחור את מספר הסיבובים (2-5) ומספר השאלות בכל סיבוב (5-10). כשתסיימו סגרו את החלון, לחצו על "התחל משחק".

Trivo - טריוויה

משחק טריוויה מעניין ומאתגר לכל המשפחה

שחקו במשחק הטריוויה המהנה, לבד או נגד החברים שלכם. Trivo הוא משחק טריוויה אונליין שבודק את הידע האישי שלכם ומאפשר לשחק טריוויה במגוון מסלולים מאתגרים ומהנים, לבד או עם חברים.

מאמרים נוספים: