כלי ליצירת מבחן מקוון – הכי פשוט ונוח שיש

ברחבי הרשת לא חסרים כלים חינמיים ליצירת מבחנים מסוגים שונים, אך אנשים רבים מוותרים עליהם מהר מכיוון שהם דורשים זמן רב וכוללים פונקציות ואפשרויות שונות ומשונות שלעולם לא תצטרכו באמת להשתמש בהן בשביל טריוויה פשוטה.

אם אתם רוצים להכין בעצמכם חידון טריוויה אמריקאי עם 4 אפשרויות לתשובות, הכירו את טריוו – תוכנה ליצירת מבחן אונליין, שבה תוכלו גם לשחק במבחנים שנוצרו עבורכם, במסלולי שאלות ידע כללי ברמת קושי עולה או בחידונים בנושאים ספציפיים שמתעדכנים מדי יום. כל מה שצריך זה מחשב או סמארטפון ואתם מוכנים לפתוח מבחן משלכם, אותו תוכלו לשתף עם עד 60 חברים שיתחרו אחד בשני בו זמנית.

הכנת מבחן מקוון – איך מתחילים?

כדי ליצור מבחן משלכם שיהיה זמין אונליין לכל חבר שירצה להשתתף בו, אתם צריכים להיכנס קודם כל לאתר או לאפליקציית טריוו, ושם לבחור באפשרות "חידונים אישיים". מכאן ואילך התהליך הוא פשוט ביותר – עליכם לבחור את סוג המבחן שברצונכם ליצור, ולאחר מכן רק לתת לו כותרת ולהתחיל להזין שאלות, יחד עם תשובה אחת נכונה ועוד 2-3 שאינן נכונות. במהלך בניית מבחן מקוון תוכלו גם לבחור את מגבלת הזמן לכל שאלה.

אחרי שסיימתם להזין את כל השאלות, לחצו על "שמור" והזמינו משתתפים לחידון שיצרתם. החידון יהיה זמין אך ורק למי שקיבל מכם את הקישור אליו, ואתם תהיו אלו שמנהלים אותו, כך שתוכלו לראות את ההתקדמות של כל מתמודד בזמן אמת במחשב או בטלפון הנייד שלכם.

ליצירת מבחן מקוון - לחצו כאן >>

כמה טיפים לפני שמתחילים עם יצירת שאלון מבחן

אם אתם מכינים מבחן ידע כללי, ודאו שהשאלות שתתחילו איתן יהיו קצת קלות יותר מאלו שבהמשך – לא מומלץ להתחיל מיד עם השאלות הכי קשות שלכם. גם אחרי שסיימתם עם יצירת מבחן מקוון תוכלו עדיין לערוך את השאלות, כך שאם למשל אתם שמים לב שכולם נופלים בשאלות הראשונות ומוותרים, ניתן יהיה לשנות את מיקומן במבחן בקלות.

אם אתם עורכים מבחן אישי לחברים שלכם, למשל מבחן ליום הולדת או למסיבת רווקים, נסו לשלב קצת הומור. אפשר לעשות את זה בקלות על ידי כך שמוודאים שאחת התשובות האפשריות בכל שאלה תהיה היתולית. אמנם יהיה ברור לכולם שזו לא התשובה נכונה, אך היא תעלה חיוך על פניו של מי שיראה אותה, ובסופו של דבר זו המטרה שלכם – לגרום לחבריכם ליהנות.

Trivo - טריוויה

משחק טריוויה מעניין ומאתגר לכל המשפחה

שחקו במשחק הטריוויה המהנה, לבד או נגד החברים שלכם. Trivo הוא משחק טריוויה אונליין שבודק את הידע האישי שלכם ומאפשר לשחק טריוויה במגוון מסלולים מאתגרים ומהנים, לבד או עם חברים.

מאמרים נוספים: