השתתפו במשחק חידון מרובה משתתפים – עד 300 שחקנים!

כיף לענות על שאלות טריוויה ולגלות עד כמה רחב הידע הכללי שלנו, אך כיף עוד יותר לעשות זאת לצד אנשים אחרים שמנסים גם כן לענות על אותן השאלות. תחרות גורמת לנו להיות חדים יותר, משפרת את מהירות התגובה שלנו וגורמת לנו לשאוף להיות הכי טובים, כך שאנחנו למעשה משחקים במיטבנו רק כשאנחנו מתחרים נגד אחרים. חידון מרובה משתתפים יכול להיות מהנה עם 6 שחקנים וגם עם 300, כשבכל אחד מהמקרים האלה תצטרכו להיות מהירים וחכמים יותר מכל מי שאתם מתחרים בו כדי להגיע למקום הראשון. תוכלו ליהנות מחידונים שכאלה מתי שרק תרצו ובחינם באפליקציית טריוו, בה ניתן להכין אפילו חידון משלכם ולשלוח אותו לכל מי שאתם מכירים כדי לגרום להם להתחרות אחד בשני בזמן אמת.

איך משחקים בחידוני טריוויה רב משתתפים?

יש לכם שתי אפשרויות להשתתפות בחידונים רבי משתתפים:

טורניר: במסך הראשי של האפליקציה לחצו על "משחק מול יריב", ובמסך הבא לחצו על "טורניר". אתם תתחרו מול 15 שחקנים נוספים ראש-בראש במספר מקצים, כשבכל מקצה ינופו חצי מכמות המתמודדים. בסופו של דבר רק אחד יוכרז כמנצח.

משחק קבוצתי: במסך הראשי של האפליקציה לחצו על "משחק קבוצתי" ותוכלו ליצור משחק מרובה משתתפים משלכם (על כך בהמשך) או להצטרף למשחק קיים על ידי הקלדת קוד המשחק שקיבלתם ממי שיצר אותו. כל המשתתפים יענו על השאלות בו זמנית, ובסוף המבחן תופיע טבלת האלופים שתראה מי מבינם הגיע למקום הראשון לפי כמות התשובות הנכונות ומהירות התגובה שלו.

למעבר למשחק טריוויה מרובה משתתפים - לחצו כאן >>

הרכיבו בעצמכם משחק רשת מרובה משתתפים

תוכלו להרכיב חידון משלכם, אליו ניתן להזמין עד 300 שחקנים. כדי לעשות זאת לחצו על "משחק קבוצתי" במסך הראשי של האפליקציה, ובמסך שייפתח לחצו על "צור משחק קבוצתי". תוכלו לבחור חידון מוכן מראש בנושא ידע כללי, או לבחור נושא ספציפי, כמו למשל היסטוריה, מוזיקה, מילים וביטויים ועוד... מומלץ לבדוק גם את הספיישלים שמתעדכנים באופן קבוע ומציעים משחק אונליין מרובה משתתפים בנושאים ספציפיים – פוביות, ערי בירה באירופה, ציורים מפורסמים ועוד, הרשימה היא עצומה.

תוכלו כמובן גם ליצור חידון אישי משלכם על ידי לחיצה על "חידונים אישיים", ולאחר מכן על "צור חידון אישי משלי". גם כאן תוכלו למצוא חידונים מוכנים, למשל חידונים למסיבות רווקים או לימי הולדת, וכמובן שתוכלו להרכיב חידון משלכם, זאת על ידי לחיצה על "צור חידון אישי". כדי לשתף את החידון פשוט שלחו לחבריכם את הקוד שלו או קישור ישיר דרך וואטסאפ, פייסבוק, טוויטר או מייל.

Trivo - טריוויה

משחק טריוויה מעניין ומאתגר לכל המשפחה

שחקו במשחק הטריוויה המהנה, לבד או נגד החברים שלכם. Trivo הוא משחק טריוויה אונליין שבודק את הידע האישי שלכם ומאפשר לשחק טריוויה במגוון מסלולים מאתגרים ומהנים, לבד או עם חברים.

מאמרים נוספים: