כך תצרו חידון ליום הולדת בקלות ובחינם

חידוני טריוויה בימי הולדת זה לא רעיון חדש, ולמעשה השתמשו במשחק הזה כבר במשך עשרות שנים כדי להפוך את החגיגה למהנה עוד יותר עבור חתן יום ההולדת והחוגגים לו. אם בעבר הייתם צריכים לכתוב את השאלות על דף ולהקריא את התשובות למשתתפים, היום אין בכך שום צורך, כי יש דרך חדשה ופשוטה הרבה יותר לעשות זאת. בעזרת טריוו תוכלו להכין חידון טריוויה ליום הולדת תוך דקות ספורות, כשהמערכת אפילו תיתן לכם רעיונות לשאלות מהנות שתוכלו להשתמש בהן.

למעבר ליצירת חידון אישי - לחצו כאן >>

הפתעה נהדרת ליום הולדת בכל גיל

הזמנים הטובים ביותר להפתיע עם מבחן טריוויה הם בימי הולדת עגולים, שמהווים נקודות ציון חשובות בחייו של כל אדם. אפשר למשל להכין שאלות טריוויה ליום הולדת 40 אשר נוגעות לשנה או לתאריך שבהם נולד מי שחוגגים לו, למשל "איזה שחקן מפורסם נולד בתאריך שלך". מנגד אפשר להכין שאלות טריוויה ליום הולדת 50 שמיועדות לכל האורחים, כמו למשל "מי מהחברים עד היום לא הביא לי אפילו מתנת יום הולדת אחת?". השאלות כמובן לא חייבות להיות קשורות באופן ישיר למי שחוגג יום הולדת, למשל אפשר להכין שאלות טריוויה ליום הולדת 60 בסגנון "איזה תואר לומדת נועה הנכדה שלך?". האפשרויות הן אינסופיות, אך לא משנה באיזה כיוון תלכו, זו תהיה הפתעה מרעננת ונהדרת לכולם.

איך להכין משחק טריוויה ליום הולדת?

בטריוו זה הכי פשוט שבעולם – כל שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר או לאפליקציה, לבחור "חידונים אישיים" וללחוץ על "טריוויה יומולדת". מיד יופיעו בפניכם כמה שאלות בסיסיות שמיועדות לאורחים במסיבה וכולן על האחד שחוגג יום הולדת. זה מתאים למי שמכין בעצמו את שאלון הטריוויה לאורחים ביום ההולדת, אך אם אתם עורכים מסיבת הפתעה למשל, יתכן שתעדיפו שאלות טריוויה מצחיקות ליום הולדת, כשבמבחן שכזה יוכלו לקחת חלק עד 60 משתתפים בו זמנית אונליין דרך הסמארטפון שלהם.

Trivo - טריוויה

משחק טריוויה מעניין ומאתגר לכל המשפחה

שחקו במשחק הטריוויה המהנה, לבד או נגד החברים שלכם. Trivo הוא משחק טריוויה אונליין שבודק את הידע האישי שלכם ומאפשר לשחק טריוויה במגוון מסלולים מאתגרים ומהנים, לבד או עם חברים.

מאמרים נוספים: