יצירת מבחן טריוויה לאירוע מכל סוג – עד 300 משתתפים

כל מטרתו של אירוע משמח היא להעלות חיוך על פניהם של המשתתפים ולהפוך את היום כולו למיוחד עבור האדם שחוגגים לו. אפשר לעשות את זה בשלל דרכים, ולא תמיד צריך להשקיע כסף רב בפעילות שאף אחד לא ישכח לעולם. למעשה, יצירת מבחן טריוויה לאירוע זה אחד הרעיונות המקוריים והטובים ביותר שיש, מכיוון שהיא לא מצריכה הרבה מאמץ, לא דורשת שום השקעה כספית ומהווה פעילות שכולם יכולים לקחת בה חלק וליהנות ממנה – לא משנה מה גילם.

בטריוו תמצאו כבר כמה מבחנים מוכנים לאירועים כל סוג, כשכל מה שנשאר לכם לעשות זה למלא את התשובה הנכונה בכל שאלה. תוך פחות מ-5 דקות יהיה לכם מבחן טריוויה שיוכלו לקחת בו חלק עד 300 משתתפים בו זמנית – כל אחד דרך הסמארטפון שלו. רק אל תשכחו לשמור על הרעיון הזה בסוד, כי הכי כיף כשזה מגיע בהפתעה!

למעבר ליצירת חידון אישי לאירוע - לחצו כאן >>

יצירת טריוויה ליום הולדת – לילדים ולמבוגרים

יום ההולדת הוא זמן מושלם לראות מי מבין החברים ובני המשפחה מכיר הכי טוב את האחד שגדל בשנה. ליצירת חידון יום הולדת לחצו על "חידונים אישיים" במסך הראשי של האפליקציה. לחצו על "טריוויה יומולדת" וכבר יופיעו בפניכם מספר שאלות מוכנות, כך שלא תצטרכו אפילו להמציא שאלות בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה להזין את התשובה הנכונה, וכמובן שתוכלו למחוק שאלות או להוסיף אחרות כאוות נפשכם. מי שמכין את המבחן צריך שתהיה לו היכרות מעמיקה עם האדם שבוחנים עליו, אך גם אותו אחד שחוגגים לו יום הולדת יוכל ליצור אותו כדי לבדוק עד כמה חבריו מכירים אותו באמת.

יצירת טריוויה למסיבת רווקות או רווקים

אין מסיבת רווקים או רווקות שבה לא מעמידים את החתן או הכלה המיועדים במרכז העניינים, אך מה שהכי חשוב זה לגרום להם לחייך, ואת זה אפשר לעשות בקלות בעזרת מבחן טריוויה בהפתעה! תוכלו לחבר את השאלות יחד עם בן או בת זוג של הרווק או הרווקה כדי לבדוק עד כמה הם מכירים את מי שהם עומדים להינשא לו, או שתוכלו להכין את המבחן למשתתפים במסיבה ולבדוק מה הם יודעים על הזוג. אם אתם צריכים רעיונות תמצאו לא מעט באפשרות "יצירת חידון אישי" במערכת טריוו – בחרו "מסיבת רווקים/רווקות" וכל שעליכם לעשות זה רק להזין את התשובות הנכונות.

יצירת טריוויה לבר מצווה או בת מצווה

בר ובת מצווה הם חגיגה לא רק לאלו שהגיעו לגיל מצוות, אלא למשפחה כולה, אז למה שלא תכינו לכבוד המאורע טריוויה משפחתית, שכמובן תהיה בסימן בר או בת המצווה. כדי להכין טריוויה לבת מצווה או בר מצווה שאכן תהיה מוצלחת, תוכלו לשלב בה שאלות בנוגע להווה כמו למשל "מה המאכל שדני הכי אוהב", אך גם שאלות הנוגעות לעבר הרחוק, כמו למשל "באיזו שחקנית דני היה מאוהב כשהיה קטן". היתרון של השאלות מהעבר הוא שאפילו חתן או כלת בר ובת המצווה לאו דווקא ידעו את התשובות הנכונות, כך שכולם יוכלו ליהנות מהטריוויה באותה מידה.

Trivo - טריוויה

משחק טריוויה מעניין ומאתגר לכל המשפחה

שחקו במשחק הטריוויה המהנה, לבד או נגד החברים שלכם. Trivo הוא משחק טריוויה אונליין שבודק את הידע האישי שלכם ומאפשר לשחק טריוויה במגוון מסלולים מאתגרים ומהנים, לבד או עם חברים.

מאמרים נוספים: