יצירת חידון טריוויה בחינם – עכשיו זה פשוט מתמיד

בשנים האחרונות צצו שלל פלטפורמות ליצירת חידוני טריוויה, אך אף אחת מהן לא פשוטה ואינטואיטיבית כמו אפליקציית טריוו. השקענו את מלוא המאמצים כדי להפוך את התהליך של יצירת חידון טריוויה לקל מתמיד, וזה לא לוקח יותר ממספר דקות. תוכלו להכין חידון על עצמכם, על חבריכם או על כל נושא אחר שעולה לראשכם, כשאין שום מגבלה פרט לדמיון, וכמובן גם לידע שלכם. החידונים שתיצרו יישארו פרטיים ורק מי שיש לו קישור יוכל לגשת אליהם, והם יוכלו לשמש אתכם לכל מטרה שתרצו, בין אם זה ערב משפחתי, אירוע מיוחד או חידון לתלמידים – הכל אפשרי עם טריוו!

איך עובדת יצירת טריוויה בטריוו?

המערכת שהכנו עבורכם עובדת בצורה פשוטה מאוד, כך שכל אחד יכול להשתמש בה ליצירת חידונים בקלות. כל שעליכם לעשות זה להיכנס לטריוו ולבחור באפשרות "חידונים אישיים". לאחר מכן בחרו את סוג החידון שברצונכם ליצור, כשכבר הכנו עבורכם כמה טמפלייטים מוכנים, כמו טריוויה ליומולדת, למשפחה או למסיבת רווקים/רווקות ועוד... אם אינכם מעוניינים לבחור בטמפלייט, ישנה גם אפשרות של יצירת משחק טריוויה מאפס על ידי לחיצה על "צור חידון חדש".

במסך שתגיעו אליו תנו כותרת לחידון והתחילו להזין שאלות. כתבו את טקסט השאלה ו-2-4 תשובות שאחת מהן היא הנכונה, ובחרו את מגבלת הזמן לכל שאלה בין 10-60 שניות. כדי להוסיף שאלה נוספת לחצו על "הוסף שאלה". תוכלו לשנות את מיקומי השאלות לאורך החידון על ידי לחיצה על אייקון החצים בצדה הימני התחתון של השאלה וגרירתה מעלה או מטה. לסיום לחצו שמור והזמינו את החברים שישתתפו בחידון. אין פשוט מזה!

יצירת טריוויה אונליין באתר או באפליקציה

תוכלו להיכנס למערכת טריוו מהמחשב או מהנייד, דרך האתר או דרך האפליקציה. בכל אחת מהאפשרויות האלה תוכלו להכין מבחן בקלות ובאותו האופן בדיוק. החידונים שתיצרו יישמרו באזור המבחנים האישיים שלכם, אליו תוכלו לגשת על ידי לחיצה על "חידונים אישיים" במסך הראשי של האתר או האפליקציה. שם תוכלו לערוך את החידון, למחוק אותו או להזמין משתתפים.

אם אתם מעוניינים לשתף עם חבריכם אפליקציה ליצירת טריוויה, תוכלו ללחוץ על "שיתוף" בתחתית המסך הראשי ולבחור באפשרות "שתף את האפליקציה. לאחר מכן ייפתח בפניכם מסך שבו תוכלו לשתף בקלות את חבריכם בעזרת הודעת וואטסאפ, ציוץ בטוויטר, פוסט בפייסבוק או דואר אלקטרוני. תוכלו גם להעתיק את הקישור ולשלוח אותו ישירות. אם חבריכם יפתחו את הקישור דרך הסמארטפון הם יועברו מיד לדף החנות של האפליקציה, ואם יפתחו אותו במחשב הם יועברו אל אתר ליצירת טריוויה.

למעבר ליצירת חידון אישי - לחצו כאן >>

Trivo - טריוויה

משחק טריוויה מעניין ומאתגר לכל המשפחה

שחקו במשחק הטריוויה המהנה, לבד או נגד החברים שלכם. Trivo הוא משחק טריוויה אונליין שבודק את הידע האישי שלכם ומאפשר לשחק טריוויה במגוון מסלולים מאתגרים ומהנים, לבד או עם חברים.

מאמרים נוספים: