יצירת חידון אישי – בחינם!

היכרות אמיתית בין אנשים מתבטאת בידע שיש להם אחד על השני – מה כל אחד מהם הכי אוהב לאכול, לאן הם הכי היו רוצים לטוס ברחבי העולם, כמה ילדים כל אחד היה רוצה שיהיו לו ועוד... רוצים לבדוק עד כמה חבריכם, בני משפחתכם ובני הזוג שלכם מכירים אתכם? הכינו להם חידון אישי שבו אתם תבחרו את השאלות והתשובות הנכונות ובדקו מה באמת האנשים שקרובים אליכם יודעים עליכם. מערכת טריוו מאפשרת לכם לעשות את זה בקלות ובפשטות, ותוך מספר דקות תיצרו לעצמכם חידון אישי שרק אתם יודעים את כל התשובות הנכונות בו, אך מעניין מאוד לגלות לאיזה ניקוד יגיעו האנשים שחשובים שהם מכירים אתכם.

רעיונות ליצירת חידון אישי

יש לא מעט מצבים שבהם חידון טריוויה עם שאלות אישיות יוכל לשרת מטרה שהיא הרבה מעבר להכנת משחק מהנה לחברים. זוהי פעילות מושלמת למסיבת רווקים/רווקות, יום הולדת או כל אירוע אחר שבו אתם או אדם אחרים נמצאים במרכז העניינים, זאת במיוחד לאור העובדה שזה יהיה חידון אישי מרובה משתתפים, בו כולם יוכלו לקחת חלק בו זמנית דרך הסמארטפון. תוכלו להכין למשל טריוויה אישית ליום הולדת של אחד מילדיכם כדי לבחון את שאר בני המשפחה ולבדוק מה הם יודעים עליו לעומק.

השאלונים האישיים שתכינו נשארים פרטיים, כלומר אדם שאין לו קישור לא יוכל לגשת אליהם. כך למעשה תוכלו להכין מבחן עם איזה שאלות טריוויה אישיות שתרצו – אפילו כאלה שפולשות לתחומים מאוד אישיים. למשל אפשר להכין משחק טריוויה לזוגות, כשכל אחד מבני הזוג יכין מבחן משלו על עצמו ויבדוק מה האחר יודע עליו. אם תצטרכו קצת עזרה עם רעיונות, הכנו לכם כמה תבניות מוכנות מראש למבחנים שתוכלו להתחיל איתם.

הכינו כבר עכשיו חידון אישי בחינם!

אתם לא צריכים להכין תמונות, עיצובים או כל דבר אחר – הכל כבר מוכן, וכל מה שצריך זה שיהיו לכם שאלות ו-2-4 תשובות, שאחת מהן בלבד היא הנכונה. מיד אחרי שתסיימו להכין את המבחן האישי תוכלו לשתף אותו עם כל מי שתרצו דרך הוואטסאפ, המייל, הפייסבוק או הטוויטר, או בעזרת קישור ישיר. מי שיקבל את הקישור לסמארטפון יגיע באופן אוטומטי לחנות האפליקציות, בה יוכל להוריד אפליקציה טריוויה אישית ולהתחיל לשחק יחד איתכם.

למעבר ליצירת חידון אישי - לחצו כאן >>

Trivo - טריוויה

משחק טריוויה מעניין ומאתגר לכל המשפחה

שחקו במשחק הטריוויה המהנה, לבד או נגד החברים שלכם. Trivo הוא משחק טריוויה אונליין שבודק את הידע האישי שלכם ומאפשר לשחק טריוויה במגוון מסלולים מאתגרים ומהנים, לבד או עם חברים.

מאמרים נוספים: