חידון טריוויה משפחתי – בדקו מה אתם יודעים אחד על השני

הילדים לא מפסיקים לבהות במסכים ואתם שואלים את עצמכם "איך אפשר לגרום לכל המשפחה לשבת ביחד ערב אחד בפעילות משותפת"? התשובה המתבקשת אולי לא כוללת בדמיונכם את הסמארטפון או המחשב, אך עם טריוו אתם לא צריכים לריב עם הילדים כדי להכריח אותם ליהנות עם כל המשפחה בלי מכשיר נייד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכין חידון טריוויה משפחתי ולשלוח אותו בוואטסאפ לכל בני הבית, ואל תתפלאו אם גם הילדים שלכם ירצו להכין שאלון שכזה ולשתף אותו יחד איתכם כשיגלו כמה זה קל, פשוט ומהנה.

טריוויה משפחתית אונליין ובזמן אמת

בניגוד למבחני טריוויה אחרים, בטריוו זה שאפשר להזמין משתתפים מכל מקום שבו הם נמצאים ולשחק יחד איתם בזמן אמת במבחן הטריוויה שהכנתם. אם עד היום הייתם צריכים להשקיע הרבה בפעילות שכזו ולהכין טריוויה משפחתית להדפסה, בעזרת המערכת של טריוו תוכלו לסיים עם יצירת המבחן תוך 5 דקות, והשיתוף נעשה דרך הוואטסאפ, המייל, הפייסבוק או הטוויטר. כל מי שיש לו מחשב או סמארטפון יוכל להצטרף לאחר קבלת ההזמנה, וכשכולם מוכנים אפשר להתחיל בחידון.

ליצירת מבחן טריוויה משפחתית - לחצו כאן >>

משחק טריוויה משפחתית עם שאלות מוכנות

הטריוויה המשפחתית היא בהחלט פעילות נהדרת, אך מה עושה מי שאין לו רעיונות לשאלות מיוחדות ומהנות? אל תדאגו, כי סגרנו לכם את הפינה הזו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר או לאפליקציה, לבחור באפשרות "חידונים אישיים" ושם ללחוץ על "טריוויה משפחה". במסך שיעלה בפניכם כבר יחכו לכם מספר שאלות טריוויה משפחה שיעזרו לכם להניע את הרעיון קדימה. תוכלו להשתמש בכולן ורק לשנות את התשובות על פי בני המשפחה שלכם. אם מנגד אתם חשים יצירתיים ולא חסרים בראשכם רעיונות לשאלות, תוכלו להכין למבחן טריוויה משפחתית שאלות משלכם ללא שום מגבלה. לבסוף שמרו את המבחן ושתפו אותו עם בני הבית שלכם כדי להתחיל לשחק.

צרו עכשיו טריוויה משפחתית חינם!

פלטפורמת טריוו פתוחה לכולם ללא כל צורך בהרשמה או בתשלום, וגם אין בה פרסומות. זוהי חווית טריוויה טהורה שמטרתה היא אך ורק לעזור לכם לפתח את הידע הכללי שלכם ולסייע לכם להכין מבחנים משלכם בקלות ובפשטות – אפילו אם אתם לא מתמצאים בשימוש בטכנולוגיה. השקענו את מרב המאמצים כדי לפשט את התהליך ככל הניתן על מנת שכל אחד מכם יוכל ליהנות ממבחני טריוויה מעשירים ומהנים – בחינם.חידון טריוויה משפחתי, טריוויה משפחתית אונליין, טריוויה משפחתית שאלות

Trivo - טריוויה

משחק טריוויה מעניין ומאתגר לכל המשפחה

שחקו במשחק הטריוויה המהנה, לבד או נגד החברים שלכם. Trivo הוא משחק טריוויה אונליין שבודק את הידע האישי שלכם ומאפשר לשחק טריוויה במגוון מסלולים מאתגרים ומהנים, לבד או עם חברים.

מאמרים נוספים: