יצירת מבחן אישי בחינם לכל מטרה

כל אחד יכול להרכיב חידון טריוויה על כל נושא שקיים, כולל נושאים שרק אתם הוא כמו למשל על עצמו. אך לשם כך צריך להשתמש במערכת שתסייע להרכיב שאלות ותשובות ותספור נקודות, וגם כזו שקל לשתף דרכה את המבחן האישי עם כל החברים. אם חיפשתם אחת שכזו הגעתם למקום הנכון, כי בעזרת טריוו יצירת מבחן טריוויה חינם היא תהליך כל כך קל ופשוט שתסיימו איתו תוך פחות מ-5 דקות. תוכלו להשתמש במאגר השאלות הקיים או להמציא שאלות משלכם, והכל במערכת ידידותית למשתמש, אפילו למי שלא מתמצא בטכנולוגיה. גם ילדים קטנים יכולים להכין מבחן אישי בקלות בטריוו!

למעבר ליצירת מבחן אישי - לחצו כאן >>

יצירת מבחן אישי בחינם במחשב או בנייד

תוכלו להכין לעצמכם טריוויה מקורית משלכם דרך האתר או בעזרת האפליקציה, כשהגישה לשתיהן היא חינמית לחלוטין. תצטרכו רק ליצור לעצמכם משתמש ומיד תוכלו להתחיל עם יצירת חידון חינם. כדי לעשות זאת עליכם ללחוץ על "חידונים אישיים" במסך הראשי של האפליקציה או האתר, ולאחר מכן לבחור את סוג המבחן שתרצו ליצור. בכל מבחן אחר פרט ל"מבחן אישי" תקבלו גם רעיונות לשאלות שתוכלו להשתמש בהן. אם לא תרצו שיכללו במבחן, פשוט לחצו על אייקון פח האשפה שבצדה השמאלי התחתון של כל שאלה. את המבחן שתכינו תוכלו לשתף עם חבריכם, כש-60 אנשים יכולים להשתתף בטריוויה בזמן אמת אחד מול השני.

גם ההשתתפות בחידון היא חינמית לכולם!

מי שתזמינו להשתתף בחידון שתכינו לא יצטרך אפילו לפתוח משתמש, והוא יוכל מיד לשחק משחקי טריוויה חינם – כאלה שהכנתם וגם כאלה שלא. את המבחן תוכלו לשתף דרך קישור בוואטסאפ, בפייסבוק, בטוויטר או במייל, ותוכלו גם לשלוח קוד למשתתפים שהם יוכלו להזין באתר או באפליקציה כדי להתחיל לשחק במבחן שלכם. בטריוו אפשר למעשה ליצור ולשחק כל סוג של חידון טריוויה חינם – עם שאלות מקוריות ומאתגרות הכוללות חידות מספרים ושאלות בנושאי היסטוריה, גיאוגרפיה, הכרת הארץ, מילים וביטויים, מוזיקה, ספורט ועוד...

Trivo - טריוויה

משחק טריוויה מעניין ומאתגר לכל המשפחה

שחקו במשחק הטריוויה המהנה, לבד או נגד החברים שלכם. Trivo הוא משחק טריוויה אונליין שבודק את הידע האישי שלכם ומאפשר לשחק טריוויה במגוון מסלולים מאתגרים ומהנים, לבד או עם חברים.

מאמרים נוספים: