במידה ואינך מצליח להירשם, אנא צור איתנו קשר
במידה ונרשמת ואינך מקבל מיילים בצע את הפעולות הבאות:
1. יש לבדוק את תיקיית דואר זבל/ספאם בדואר האלקטרוני שלך. יתכן והמיילים מגיעים לשם. במידה ומצאת את המיילים שם, יש ללחוץ על "לא דואר זבל/לא ספאם" ולאחר פעולה זו כל המיילים יגיעו לתיבת הדואר הנכנס.
2. אם הינך משתמש בתוכנת מיילים כגון: outlook וכו', בדוק האם כשאתה נכנס לתיבה דרך האתר בו מאוכסן המייל, לדוגמא וואלה או גוגל, כן מגיעים לך מיילים.
3. במידה ועדיין לא הצלחת פנה אלינו במייל וצרף את מס' הטלפון שלך.
מתבקש להרשם שוב ושוב למרות שכבר רשום
אם אתם נדרשים להזדהות מחדש בכל פעם שאתם נכנסים לאתר, יתכן שעליכם להגדיר מחדש את אפשרויות הCookies של הדפדפן שלכם, אשר דואגים לכך שהמידע שלכם ישמר גם אחרי שסגרתם את חלון הדפדפן, כולל הרשמתכם לאתר.
בחרו בדפדפן שבו אתם משתמשים לגלישה
בכדי שהאתר יזהה אותך ולא תתבקש להירשם שוב ושוב עליך לנקות את קבצי ה- Cookie (עוגיות) מהדפדפן דרכו אתה גולש.
לאחר שביצעת פעולה זו, סגור את הדפדפן לגמרי ופתח אותו שוב.
עכשיו כנס לאתר Trivo וכאשר תקפוץ לך חלונית ההרשמה, הזן את המייל שאיתו נרשמת ופעולה זו תשמר ולא תתבקש לבצע אותה שוב.
כאן תוכל למצוא הסבר איך למחוק את קבצי ה- Cookie (עוגיות):