שאלות ידע כללי בכל נושא באתגר הטריוויה הגדול של ישראל

כדי להתכונן למבחני ידע כללי צריך להיות אדם סקרן כבר מגיל צעיר ולחקור כל נושא שקיים. אך יש דרך נוספת, והיא להתנסות במבחנים שכאלה כמה שיותר על מנת להעשיר את הידע הכללי שברשותכם. שאלות ידע כללי בנושאי היסטוריה, ספורט, תרבות, גאוגרפיה, עברית ועוד יכולים לבדוק מה אתם באמת יודעים, ומצד שני – גם אם נכשלים – הם מלמדים אתכם דברים חדשים. עם הניסיון בא הניסיון, ואם אתם רוצים להיות מלכי הטריוויה של Trivo, הדרך היחידה היא לשחק כמה שיותר עד שהמוח שלכם יכיל מאגר שלם של פרטי מידע בנושאים שונים שיהפכו אתכם לאנשי שיחה מרתקים. בואו לבדוק מה אתם יודעים ולהראות לעצמכם האם אתם באמת גאונים כמו שאתם חושבים.

שאלות ידע כללי קלות וקשות – למתחילים ולמתקדמים

אם אתם לא מנוסים בטריוויה, אל תחששו, כי במבחן הידע הכללי הזה אתם תתחילו ברמה קלה שתראה לכם שאתם באמת יודעים לא מעט. האתגר האמיתי יתחיל בשלבים המתקדמים, בהם תצטרכו להוכיח שאתם באמת בעלי ידע רב ונרחב, וכן במשחקים מול יריבים (חבר או יריב מזדמן), בטורנירים עם 16 מתמודדים שרק אחד מהם יכול להיות המנצח ובחידונים היומיים שמתעדכנים באופן קבוע, בהם תיתקלו בשלל שאלות ידע כללי קשות בנושאים ספציפיים. לא משנה באיזה מצב משחק תבחרו, תיתקלו בשאלות שיצריכו מכם לעיתים לא מעט מחשבהונבירה בזיכרון, אך אל דאגה – יש גם גלגלי הצלה שיוכלו לעזור לכם.

שאלות ידע כללי עם תשובות שאפשר ללמוד מהן

במקום סתם לבזבז את הזמן שלכם על שיטוטים ברשת וברשתות החברתיות שלא יעניקו לכם שום ערך מוסף, יש דרך אחרת, מומלצת ומעשירה להעביר את הזמן, והיא חידוני ידע כללי שבאמת אפשר ללמוד מהם. באפליקציית Trivo החינמית תמצאו שאלות ידע כללי לילדים ולמבוגרים, וכל אחד יוכל ללמוד משהו חדש ובו זמנית להעביר את הזמן בהנאה. בין אם אתם נוסעים ברכבת או באוטובוס, מחכים בתור בסניף הדואר או הבנק או סתם יושבים בבית בחוסר מעש, שחקו משחק אחד של טריוויה ותראו שלא תרצו להפסיק.

Trivo - טריוויה

משחק טריוויה מעניין ומאתגר לכל המשפחה

שחקו במשחק הטריוויה המהנה, לבד או נגד החברים שלכם. Trivo הוא משחק טריוויה אונליין שבודק את הידע האישי שלכם ומאפשר לשחק טריוויה במגוון מסלולים מאתגרים ומהנים, לבד או עם חברים.

מאמרים נוספים: